Чэмпіён Рэспублікі Беларусь 2021 -
Team Burmistrov:
1) Высоцкая Ганна
2) Чубараў Аляксей
3) Свяржынская Арына
4) Бурмістраў Віталь
Атрымлівае права прадстаўляць Рэспубліку Беларусь на чэмпіянаце света па кёрлінгу ў дысцыпліне мікст.
2 месца -
Team Smotrin:
1) Чэчэт Кацярына
2) Казлоўскі Ілля
3) Рудницкая Наталля
4) Смотрын Аляксей
3 месца -
Team Barkan:
1) Усціновіч Елена
2) Баркан Макарый
3) Тарсунова Тацянна
4) Баркан Дзмітрый
Каманды Чэмпіяната Рэспублікі Беларусь па кёрлінгу сярод змешаных каманд 2021:
Team Dziameshchanka:
1) Гарашэвіч Дар'я
2) Казлоўскі Мікалай
3) Грыневіч Ганна
4) Дзямешчанка Аляксандр
Team Burmistrov:
1) Высоцкая Ганна
2) Чубараў Аляксей
3) Свяржынская Арына
4) Бурмістраў Віталь
Team Barkan:
1) Усціновіч Елена
2) Баркан Макарый
3) Тарсунова Тацянна
4) Баркан Дзмітрый
Team Petrov:
1) Салдатава Аляксандра
2) Крыштопа Мікалай
3) Пятрова Палина
4) Пятроў Павел
Team Maslovski:
1) Івашына Сюзана
2) Бугаеў Сяргей
3) Свяржынская Наталля
4) Маслоўскі Ілля
Team Smotrin:
1) Чэчэт Кацярына
2) Казлоўскі Ілля
3) Рудницкая Наталля
4) Смотрын Аляксей
Вынікі
Рэгламент
Рэгламент Чэмпіянату Рэспублікі Беларусь 2021 па кёрлінгу ў дысцыпліне мікст
1. АГУЛЬНЫЯ СТАНОВІШЧА
1.1. Арганізатарам Чэмпіянату Рэспублікі Беларусь 2021 ў дысцыпліне мікст (далей - Спаборніцтвы) з'яўляецца Грамадскае аб'яднанне «Беларуская асацыяцыя кёрлінга», у асобе Рады ГА «Беларуская асацыяцыя кёрлінга»
1.2. Каманды, якія ўдзельнічаюць у спаборніцтве, дзеляцца на адну групу, і гуляюць групавы этап па кругавой сістэме. У фінальнай частцы спаборніцтва разыгрываюцца прызавыя месцы. Каманда - пераможца спаборніцтва становіцца Чэмпіёнам Рэспублікі Беларусь па кёрлінгу 2021 у дысцыпліне мікст, і атрымлівае права прадстаўляць Рэспубліку Беларусь на чэмпіянаце свету па кёрлінгу ў дысцыпліне мікст 2021.
1.3. Рашэнне па пытаннях, якія адносяцца да форс-мажорных абставін, а таксама да спрэчных пытаннях судзейства ў ходзе правядзення матчаў ускладаецца на арганізатара спаборніцтваў.
1.4. Пры нязгодзе з рашэннем суддзі. Рашэнне можа быць абскарджана шляхам падачы скаргі ў Савет ГА «Беларуская асацыяцыя кёрлінга».
1.5. Спаборніцтвы праводзяцца згодна з правіламі па віду спорту кёрлінг, зацверджанымі Міністэрствам спорту і турызму Рэспублікі Беларусь.
1.6. Ужыванне любых лекавых рэчываў, алкагольных і наркатычных рэчываў, якія могуць паўплываць на выступ спартсмена, пры адсутнасці дазволу на тэрапеўтычнае выкарыстанне, свядома альбо інакш - неэтычна і катэгарычна забаронена. Калі падобнае ўжыванне мела месца, спартсмен отстраняется ад удзелу ў спаборніцтве, і гэта можа прывесці да наступнай дыскваліфікацыі.
2. СКЛАД КАМАНДЫ
2.1. Кожная каманда павінна мець у складзе дзвюх мужчын і дзвюх жанчын, якія выконваюць кідкі па чарзе (М, Ж, М, Ж ці Ж, М, Ж, М). Запасныя гульцы не дапускаюцца.
2.2. Калі каманда гуляе ўтрох, чарговасць выканання кідкоў па палавой прыкмеце павінна захоўвацца (М, Ж, М або Ж, М, Ж). Калі гэта адбылося ў працэсе гульні, то чарговасць выканання кідкоў камандай можа быць зменена, каб адпавядаць дадзеным крытэры.
2.3. Пазіцыі Скіп і Віцэ-скіп могуць займаць любыя гульцы каманды, але яны павінны быць супрацьлеглага полу.
2.4. У кожнай каманды можа быць адзін трэнер і адзін з яго прадстаўнік. Толькі гэтыя два чалавекі могуць знаходзіцца на трэнерскай трыбуне падчас матчу.
2.5. Пры выкананні тэставых пастановачных кідкоў каманда самастойна вызначае, гульцы якога полу будуць свіперамі.
3. ПАРАДАК ПРАВЯДЗЕННЯ МАТЧУ.
3.1. Час пачатку матчу ўсталёўваецца раскладам. У выпадку спазнення да пачатку матчу адной з каманд на 10 і больш хвілін, камандзе прысуджаецца параза ў першым эндзе з лікам 0-2, акрамя гэтага другі энд спазніўшаяся каманда пачне без перавагі апошняга кідка. У выпадку спазнення на 20 і больш хвілін, камандзе прысуджаецца параза ў другім эндзе з лікам 0-2, акрамя гэтага трэці энд спазніўшаяся каманда пачне без перавагі апошняга кідка. У выпадку спазнення на 30 і больш хвілін камандзе залічваецца тэхнічнае паражэнне, у пратакол уносіцца вынік W / L.
3.2. У гульнях групавога этапу таймінг забяспечваюць каманды. Пры немагчымасці забеспячэння, па дамоўленасці, гульня праводзіцца без таймінгу.
3.3. У фінальнай частцы спаборніцтвы таймінг забяспечваецца арганізатарам спаборніцтва.
3.4. У выпадку адсутнасці таймінгу гульні кругавога этапу доўжацца 105 хвілін. Па заканчэнні гульнявога часу каманды абавязаны завяршыць бягучы энд.
3.5. Для мэт кантролю часу энд лічыцца скончаным, калі апошні камень у эндзе перасякае тілайн ў зоне кідка. Лічыцца, што пасля гэтага адразу ж пачынаецца наступны энд.
3.6. У выпадку нічыйнага выніку па выніках матчу, гуляюцца экстра-энды для выяўлення пераможцы.
3.7. У ходзе ўсіх матчаў прадугледжаны тайм-аўты, па адным у асноўны час матчу і адным у кожным экстра-Эндзе. Час тайм-аўту 1 хвіліна.
Напрацягу тайм-аўту каманда можа мець зносіны з трэнерам альбо афіцыйным прадстаўніком. Іншая камунікацыя з асобамі якія ня знаходзяцца на пляцоўцы забаронены.
3.8. Калі да выканання шостага кідка ў эндзе, выпушчаны камень напрамую або апасродкавана выбівае за межы пляцоўкі камень суперніка, які знаходзіцца ў зоне свабодных абаронцаў, выпушчаны камень выдаляецца з гульні, а ўсё зрушаныя камяні вяртаюцца на іх ранейшыя пазіцыі камандай, якая не парушала правіла.
3.9. За парушэнне правілаў кёрлінга у тым ліку неспартовыя паводзіны ў працэсе гульні гульцу можа быць абвешчана папярэджанне з унясеннем у пратакол матчу. Пасля вынясення другога папярэджання гулец выдаляецца з пляцоўкі да заканчэння матчу, каманда, чый гулец выдаляецца з пляцоўкі, атрымлівае тэхнічную паразу. Папярэджанне выносіць арганізатар або суддзя матчу. Да неспартыўных паводзін гульца адносяцца: кіданне шчоткі, неэтычная паводзіны ў адносінах да суперніка, партнёра ці суддзі.
3.10. Усе гульні турніру павінны праводзіцца з выкарыстаннем падушак адобраных Сусветнай федэрацыяй кёрлінга або падушак адобраных арганізатарам спаборніцтваў.
4. ПАРАДАК РАЗМIНАК I ТЭСТАВЫХ KIДКОӮ
4.1. Размінка пачынаецца за 20 хвілінда часу пачатку матчу.
4.1.1. Каманда, якая стаіць у раскладзе першай ажыццяўляе першую размінку і гуляе чырвонымі камянямі, каманда, якая стаіць другой, ажыццяўляе другую размінку і гуляе жоўтымі камянямі.
4.2. У выпадку спазнення на размінку камандзе, спазніўшайся на размінку залічваецца максімальнае значэнне тэставых кідкоў раўнае 370,8 см.
4.3. Перад кожнай гульнёй групавога этапу кожная з каманд выконвае па два «тэставых кідка» пасля заканчэння сваёй размінкі, для вызначэння перавагі апошняга кідка ў першым эндзе гульні.
4.4. «Тэставыя кідкі» здзяйсняюць два розныя гульца каманды з розным кручэннем (адзін - па гадзіннікавай стрэлцы, другі - супраць). Усе кідкі выконваюцца ў бок ад табло.
4.5. На выкананне «тэставых кідкоў» камандзе адводзіцца 2,5 хвіліны.
4.6. Вынікам «тэставых кідкоў» з'яўляецца сума адлегласці ад цэнтра дома, да краю каменя, вымеранае ў сантыметрах.
4.7. У выпадку, калі выпушчаны камень не кранае дома, вынік кідка вызначаецца як 185,4 см.
4.8. У выпадку, калі вынік тэставых кідкоў каманд аднолькавы, перавага апошняга кідка вызначаецца падкідваннем манеткі, якое ажыццяўляецца спартоўцамі.
4.9. Размінка доўжыцца па 5 хвілін для кожнай каманды.
5. ПАРАДАК РАНЖЫРВАННЯ
5.1. За перамогу ў матчы групавога этапу, камандзе прысвойваецца 3 ачкі
5.2. За паразу ў матчы групавога этапу, камандзе прысвойваецца 1ачко.
5.3. У выпадку тэхнічнай паразы каманда атрымлівае 0 ачкоў.
5.4.Для ранжыравання каманд пасля кругавога турніру прымяняюцца наступныя крытэрыі (па парадку):
(1) Каманды ранжыруюца ў адпаведнасці з суадносінамі колькасці іх перамог і паражэнняў.
(2) Калі дзве каманды набіраюць аднолькавую колькасць ачкоў, то іх месца размяркоўваюцца па выніку асабістай сустрэчы гэтых каманд у кругавым турніры.
(3) Калі тры і больш каманды набіраюць аднолькавую колькасць ачкоў, то іх месца размяркоўваюцца па выніках сустрэч паміж гэтымі камандамі ў кругавым турніры (калі дадзеная методыка не дазваляе ранжыраваць ўсе каманды, то ранг пакінутых каманд вызначаецца па выніках асабістых сустрэч паміж імі).
(4) Для ўсіх пакінутых каманд, ранг якіх не можа быць вызначаны вышэйпералічанымі спосабамі, ранжыраванне ажыццяўляецца па выніковым выніку тэставых пастановачных кідкоў (Draw Shot Challenge (DSC)).
Дадзены вынік ўяўляе сабой сярэдняе арыфметычнае ўсіх індывідуальных вынікаў тэставых пастановачных кідкоў, што выконваюцца камандамі па заканчэнні перадматчавай размінкі ў гульнях кругавога турніру. Калі спаборніцтвы праходзяць у больш, чым адной групе, і гэтыя групы адрозніваюцца па колькасці каманд, для забеспячэння аднастайнасці у падліку выніку тэставых пастановачных кідкоў ўлічваюцца толькі кідкі, выкананыя перад першым роўным колькасцю гульняў. Калі агульная колькасць тэставых пастановачных кідкоў было 11 ці менш, перад вылічэннем сярэднеарыфметычную значэння адзін найгоршы вынік аўтаматычна выключаецца.Калі агульная колькасць тэставых пастановачных кідкоў было больш за 11, то перад вылічэннем сярэднеарыфметычную значэння два найгоршых выніку аўтаматычна выключаюцца. Каманда з меншай выніковым вынікам тэставых пастановачных кідкоў ранжыру вышэй. Калі выніковы вынік тэставых пастановачных кідкоў аднолькавы, то больш высокі ранг атрымлівае каманда з найменшай неаднолькавым вынікам.
(5) Калі каманды спаборнічалі ў розных падгрупах і не выйшлі ў стадыю плейофф, ранжыраванне ажыццяўляецца шляхам параўнання выніковых вынікаў тэставых пастановачных кідкоў каманд, якія маюць аднолькавы ранг ў кожнай з падгруп. Каманда з меншай выніковым вынікам тэставых пастановачных кідкоў ранжыру вышэй.
(6) У выпадку, калі каманды выбываюць з спаборніцтва пасля пройгрышу ў стадыі плэй-оф, і дадатковыя гульні для іх ранжыравання не праводзяцца, каманды, якія выбылі на адным і тым жа этапе, ранжыру па выніках іх тэставых пастановачных кідкоў.
6. ПАРАДАК ПРАВЯДЗЕННЯ РАЎНДА ПЛЭЙ-ОФ
6.1. У стадыю плэй-оф праходзяць 4 каманды, якія граюць, паўфінальныя гульні, фінал і гульню за 3 месца.
6.1.2. У паўфінальных гульях, каманда якая заняла 1 месца ў групе, гуляе супраць 4 каманды ў групе (Дарожца А). Каманда якая заняла 2 месца ў групе гуляе супраць 3 каманды ў групе. (Дарожца Б).
6.2. Пераможцы паўфіналаў выходзяць у фінал. Каманды, якія прайгралі паўфіналы, гуляюць матч за 3 месца. Права выбару колеру камянёў і чарговасці размінкі вызначаецца па выніках пастановачных кідкоў групавога этапу, права выбару апошняга кідка вызначаецца па выніках пастановачных кідкоў групавога этапу.
6.3. У раўндзе плэй-оф (паўфіналы / фінал) каманды гуляюць 8 эндов згодна з патрабаваннямі правілаў WCF з выкарыстаннем таймінгу.
7. ПАДРЫХТОЎКА ЛЬДА
7.1. Падрыхтоўку лёду забяспечваюць каманды ўдзельніцы спаборніцтваў.
8. ФІНАНСАВАННЕ СПАБОРНІЦТВА
8.1.Финансирование спаборніцтва ажыццяўляецца сумесна ГА БелАК І камандамі-удзельнікамі.
8.2. ГА БелАК нясе выдаткі па набыцці медалёў;
8.3. Аплату паслуг па прадастаўленні лядовых пляцовак для кёрлінгу нясуць каманды-удзельніцы спаборніцтваў.
8.4. Кошт паслуг па прадастаўленні лядовых пляцовак для керлінга
разлічваецца з тарыфу 52 беларускіх рубля за гадзіну (80% гульняў), 70 беларускіх рублёў (20% гульняў) прадастаўлення паслуг.
8.5. Кошт паслуг па прадастаўленні лядовых пляцовак для керліга для адной каманды складае 355 беларускіх рублёў.
8.6. Кошт па прадастаўленні лядовых пляцовак для керліга неабходна выплаціць арганізатару спаборніцтваў, у поўным обьеме да 4 сакавіка 2021.
8.7. У разе не выплаты кошту паслуг па прадастаўленню лядовых пляцовак для керліга, каманда неадкладна дыскваліфікуецца са спаборніцтваў.
ОО"Белорусская ассоциация керлинга"